Személyes fejlődés az personal development angolul

Tegyen többet és legyen jobb Önnek ezekkel a személyes fejlesztési tippekkel

Az egyik módja annak, hogy önmagát fejlessze, az a személyes fejlődés. Az alábbi tanácsok segíthetnek önmaga fejlesztésében, és kiterjesztve élete minden területén.

A mentális szemlélet és a céltudat javításának legkritikusabb módja az, ha hisz valamiben, ami nagyobb, mint ön. Keressen valamit (ok, cél, vallás stb.), ami megindítja. Hinnie kell önmagában ezen ügy belső érdemeiben; ha egyszerűen saját hasznára törekszik, csalódni fog. Találjon valamit, amiben hisz, és merüljön el benne.

Tegyen még többet az életéből azáltal, hogy személyes célokat tűz ki maga elé. Próbálja meg leírni őket egy tervbe, és írja meg, hogyan tervezi elérni őket. Nincs előírva, hogy a céloknak mennyinek, vagy mekkorának kell lenniük; csak arra kell vonatkozniuk, amit el akar érni.

Egy nagyszerű önsegítő tipp, amely segíthet megváltoztatni az életét, az, hogy elkezdje az akupunktúrát. Az akupunktúra azért nagyszerű, mert a test bizonyos részeire irányul, amelyek csökkenthetik a stressz szintjét. Ez közel sem olyan fájdalmas, mint azt egyesek gondolnák.

Győződjön meg róla, hogy tudja egyensúlyba hozni életének különböző céljait. Soha nem szabad túl keménynek lennie magával. Előfordulhat, hogy a magabiztossága eltalálja a hangos belső kritikust. Ugyanakkor rugalmasnak kell lennie. Bizonyos célok elérésének elmulasztása súlyos csapás lehet a kilábaláshoz, de a megbocsátás megtanulása nagy változást jelent abban, hogy motivált maradjon.

Ha új perspektívát szeretne adni magának, tegye ki magát új ötletek és új tapasztalatok elé. Ha új dolgokat tapasztal, még egy nem összefüggő területen is, akkor teljesen másképp fogja szemlélni a dolgokat. Ez elindíthatja a kreatív ötleteket, és az új perspektíva segíthet új megoldások megtalálásában a régi problémákra.

Ha stresszesnek vagy szorongónak érzi magát, a stressz csökkentésének nagyszerű módja a szervezettség. Mielőtt minden este lefeküdne, készüljön fel a másnapra. Hagyja, hogy tudatalattija elvégezze azt a munkát, amelyet megtervez, amit meg fog tenni, és képes lesz arra összpontosítani, hogy foglalkozzon a feladattal, ahelyett, hogy aggódna a jövő előtt.

Helyettesítse a pozitív környezetet a negatívakkal. Legyen elfoglalt, és olyan emberek és dolgok vegyék körül, amelyek pozitív hatással vannak önre. Kevésbé hajlamos olyan rossz szokásokra, mint a dohányzás vagy a túlevés, ráadásul nagyobb az esélye, hogy pozitívan és előnyösebben használja fel idejét.

Javíthat az életén, ha csak egy könyvet vesz elő. A könyvek csodálatos módja a fantáziájának, a kikapcsolódásnak vagy csak valami új megismerésének. És további bónuszként az olvasás a legjobb módszer a szókincs növelésére. Tehát olvassa el a jobb élet felé vezető utat!

Annak, akinek problémái vannak haragjának visszaszorításában, néha a leghatékonyabb megoldás a legegyszerűbb is. Álljon meg, lélegezzen mélyeket, és számoljon egytől tízig. Legtöbbször tíz másodpercre van szükség ahhoz, hogy elkerüljük az indulatos választ, amely könnyen kétszer enyhébbé tehette volna a helyzetet. Régi iskolai tanács, de valóban működik.

Ölelje át a változást. Bármennyire is nem tetszik, a változás elkerülhetetlen, és minél jobban felkészült a kezelésére, annál jobb lesz az élete. Gyakorolja, hogy kimozduljon a komfortzónájából, még akkor is, ha erre nincs szükség, és képes lesz rá, amikor feltétlenül szükséges.

Remélhetőleg most jobban megértette, hogyan javíthatja karakterét, mentális szemléletét és személyiségét az életmód javítása érdekében. Ma elkezdhet dolgozni magán, hogy jobb életet élhessen.